Rimi Eesti kliendid aitasid mullu pabertšekkidest loobudes säästa 4,7 tonni paberit ja väikeste kilekottide vähenud kasutusega 360 000 kilo plastikut. Kilest ostukoti soetab vaid 20% Rimi klientidest.

- Kilekoti ostab vaid viiendik Rimi klientidest.
- Foto: Laura Oks
Digitšeki võttis Rimi kasutusele 2021. aasta suvel ja see on teenus, millega tarbija alles kohaneb. “Tänaseks on kõigist Rimi Eesti kaupluste tšekkidest 9% digitšekid, nii et päris pikk tee on veel minna,” nentis Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats, ent lisas, et ka see vähem kui poole aastaga saavutatud 9% tähendab juba ligemale 5 tonni säästetud paberit. Lätis on Rimi kliendid digitšekke eelistades säästnud poole aastaga 5,9 ja Leedus 7,4 tonni paberit. Värskeima uuendusena aitab Rimi paberit säästa, pakkudes kaupluste puu- ja köögiviljakaalude juures võimalust kleebiseid mitte välja trükkida. See teenus jõudis tarbijani aga alles detsembris, seega on esmaste järelduste tegemiseks veel varavõitu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.