Autor: Kaubandus.ee • 23. märts 2022

Rimi Eesti kliendid aitasid mullu pabertšekkidest loobudes säästa 4,7 tonni paberit

Rimi Eesti kliendid aitasid mullu pabertšekkidest loobudes säästa 4,7 tonni paberit ja väikeste kilekottide vähenud kasutusega 360 000 kilo plastikut. Kilest ostukoti soetab vaid 20% Rimi klientidest.
Kilekoti ostab vaid viiendik Rimi klientidest.
Foto: Laura Oks

Digitšeki võttis Rimi kasutusele 2021. aasta suvel ja see on teenus, millega tarbija alles kohaneb. “Tänaseks on kõigist Rimi Eesti kaupluste tšekkidest 9% digitšekid, nii et päris pikk tee on veel minna,” nentis Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats, ent lisas, et ka see vähem kui poole aastaga saavutatud 9% tähendab juba ligemale 5 tonni säästetud paberit. Lätis on Rimi kliendid digitšekke eelistades säästnud poole aastaga 5,9 ja Leedus 7,4 tonni paberit. Värskeima uuendusena aitab Rimi paberit säästa, pakkudes kaupluste puu- ja köögiviljakaalude juures võimalust kleebiseid mitte välja trükkida. See teenus jõudis tarbijani aga alles detsembris, seega on esmaste järelduste tegemiseks veel varavõitu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757