Autor: Kaubandus.ee • 23. märts 2022

Rimi Eesti kliendid aitasid mullu pabertšekkidest loobudes säästa 4,7 tonni paberit

Rimi Eesti kliendid aitasid mullu pabertšekkidest loobudes säästa 4,7 tonni paberit ja väikeste kilekottide vähenud kasutusega 360 000 kilo plastikut. Kilest ostukoti soetab vaid 20% Rimi klientidest.
Kilekoti ostab vaid viiendik Rimi klientidest.
Foto: Laura Oks

Digitšeki võttis Rimi kasutusele 2021. aasta suvel ja see on teenus, millega tarbija alles kohaneb. “Tänaseks on kõigist Rimi Eesti kaupluste tšekkidest 9% digitšekid, nii et päris pikk tee on veel minna,” nentis Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats, ent lisas, et ka see vähem kui poole aastaga saavutatud 9% tähendab juba ligemale 5 tonni säästetud paberit. Lätis on Rimi kliendid digitšekke eelistades säästnud poole aastaga 5,9 ja Leedus 7,4 tonni paberit. Värskeima uuendusena aitab Rimi paberit säästa, pakkudes kaupluste puu- ja köögiviljakaalude juures võimalust kleebiseid mitte välja trükkida. See teenus jõudis tarbijani aga alles detsembris, seega on esmaste järelduste tegemiseks veel varavõitu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700