Autor: Merilin Merila • 25. märts 2022

Margus Tinno: uute kettide jaoks muutub Eesti turule sisenemine järjest keerulisemaks

Colliers International Advisory partner Margus Tinno sõnul on uutel kettidel Eestisse juba keeruline tulla, kuna konkurents on väga tihe. Kuid millises seisus on hetkel kaubandusturg ning millised trendid muutuvad populaarsemaks?
Colliers International Advisory partner Margus Tinno
Foto: Raul Mee

Nõudlus esmatarbekaupluste järele on Tinno sõnul olemas ning võitlus tarbija tähelepanu nimel terav. “Kinnisvara mõttes ei tundu mõistlik otsus panna kahte supermarketit püsti kuhugi väiksemasse piirkonda, kuid sellega üritatakse ka turgu kaitsta ja võtta pigem konkurendilt see võimalus tulla oma äri samasse kohta ajama,” sõnas ta, lisades, et mõned ketid on siiski kauplusi ka sulgenud või pinda vähendanud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757