Viru Keskuse tervikliku uuenemise käigus on valmis saanud ja uksed avanud kaks uut kontseptsioonipoodi maailmakuulsatelt kaubamärkidelt - Massimo Dutti ja Mango. Teisele korrusele loodav moekoridor pakub nüüd külastajatele mugavamat ja kaasaegsemat ostukogemust ning peagi lisandub mitmeid uusi kaubamärke.
„Mood on alati olnud Viru Keskuse põhifookuses ning oleme teinud kõvasti tööd, et tuua klientideni uusimad trendid ja ostuvõimalused, kuna e-kaubanduse tõusu kõrval on järjest olulisema rolli saanud füüsiline ostukogemus,“ ütles Viru Keskuse tegevdirektor Gertti Kogermann. “Massimo Dutti ja Mango on meie klientide jaoks kaks tuttavat ja armastatud kaubamärki ning meil on väga hea meel, et Apranga Grupp on ajakohastanud kaupluste kontseptsioone ja toonud sellega värskust kogu kaubanduskeskusesse,” lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.