Autor: Kaubandus.ee • 12. aprill 2022

Viru Keskuse teise korruse moetänav saab uue ilme

Viru Keskuse tervikliku uuenemise käigus on valmis saanud ja uksed avanud kaks uut kontseptsioonipoodi maailmakuulsatelt kaubamärkidelt - Massimo Dutti ja Mango. Teisele korrusele loodav moekoridor pakub nüüd külastajatele mugavamat ja kaasaegsemat ostukogemust ning peagi lisandub mitmeid uusi kaubamärke.
Foto: Viru Keskus

„Mood on alati olnud Viru Keskuse põhifookuses ning oleme teinud kõvasti tööd, et tuua klientideni uusimad trendid ja ostuvõimalused, kuna e-kaubanduse tõusu kõrval on järjest olulisema rolli saanud füüsiline ostukogemus,“ ütles Viru Keskuse tegevdirektor Gertti Kogermann. “Massimo Dutti ja Mango on meie klientide jaoks kaks tuttavat ja armastatud kaubamärki ning meil on väga hea meel, et Apranga Grupp on ajakohastanud kaupluste kontseptsioone ja toonud sellega värskust kogu kaubanduskeskusesse,” lisas ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757