Viru Keskuse tervikliku uuenemise käigus on valmis saanud ja uksed avanud kaks uut kontseptsioonipoodi maailmakuulsatelt kaubamärkidelt - Massimo Dutti ja Mango. Teisele korrusele loodav moekoridor pakub nüüd külastajatele mugavamat ja kaasaegsemat ostukogemust ning peagi lisandub mitmeid uusi kaubamärke.
„Mood on alati olnud Viru Keskuse põhifookuses ning oleme teinud kõvasti tööd, et tuua klientideni uusimad trendid ja ostuvõimalused, kuna e-kaubanduse tõusu kõrval on järjest olulisema rolli saanud füüsiline ostukogemus,“ ütles Viru Keskuse tegevdirektor Gertti Kogermann. “Massimo Dutti ja Mango on meie klientide jaoks kaks tuttavat ja armastatud kaubamärki ning meil on väga hea meel, et Apranga Grupp on ajakohastanud kaupluste kontseptsioone ja toonud sellega värskust kogu kaubanduskeskusesse,” lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.