• 12.04.22, 08:55

Viru Keskuse teise korruse moetänav saab uue ilme

Viru Keskuse tervikliku uuenemise käigus on valmis saanud ja uksed avanud kaks uut kontseptsioonipoodi maailmakuulsatelt kaubamärkidelt - Massimo Dutti ja Mango. Teisele korrusele loodav moekoridor pakub nüüd külastajatele mugavamat ja kaasaegsemat ostukogemust ning peagi lisandub mitmeid uusi kaubamärke.
Viru Keskuse teise korruse moetänav saab uue ilme
  • Foto: Viru Keskus
„Mood on alati olnud Viru Keskuse põhifookuses ning oleme teinud kõvasti tööd, et tuua klientideni uusimad trendid ja ostuvõimalused, kuna e-kaubanduse tõusu kõrval on järjest olulisema rolli saanud füüsiline ostukogemus,“ ütles Viru Keskuse tegevdirektor Gertti Kogermann. “Massimo Dutti ja Mango on meie klientide jaoks kaks tuttavat ja armastatud kaubamärki ning meil on väga hea meel, et Apranga Grupp on ajakohastanud kaupluste kontseptsioone ja toonud sellega värskust kogu kaubanduskeskusesse,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele