• 20.04.22, 10:00

Grillihooaeg algab: eestlased ootavad traditsiooniliste maitsete kõrvale ka uusi lemmikuid

“Eestlane on ikka grillirahvas ning erinevad šašlõkid ja toorvorstid on vältimatud tooted, mis aitavad inimestel vabas õhus üksteisega aega veeta, hingerahu hoida,” ütles Nõo lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük. Millised on need tooted, ilma milleta ühtegi grillipidu ei toimu, ning millest lähtutakse uute toodete väljaarendamisel?
Eestlane on grillirahvas.
  • Eestlane on grillirahvas.
  • Foto: Erakogu
Nõo lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori Simmo Kruustüki sõnul peitubki eestlaste grillilembus selles, et meie toit ja grilltooted on väga maitsvad ja kvaliteetsed, ning loomulikult käib sinna juurde ka kvaliteetaja veetmine vabas looduses oma pere, sõprade ja lähedastega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele