• 20.04.22, 10:00

Grillihooaeg algab: eestlased ootavad traditsiooniliste maitsete kõrvale ka uusi lemmikuid

“Eestlane on ikka grillirahvas ning erinevad šašlõkid ja toorvorstid on vältimatud tooted, mis aitavad inimestel vabas õhus üksteisega aega veeta, hingerahu hoida,” ütles Nõo lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük. Millised on need tooted, ilma milleta ühtegi grillipidu ei toimu, ning millest lähtutakse uute toodete väljaarendamisel?
Eestlane on grillirahvas.
  • Eestlane on grillirahvas. Foto: Erakogu
Nõo lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori Simmo Kruustüki sõnul peitubki eestlaste grillilembus selles, et meie toit ja grilltooted on väga maitsvad ja kvaliteetsed, ning loomulikult käib sinna juurde ka kvaliteetaja veetmine vabas looduses oma pere, sõprade ja lähedastega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele