• 20.04.22, 10:00

Grillihooaeg algab: eestlased ootavad traditsiooniliste maitsete kõrvale ka uusi lemmikuid

“Eestlane on ikka grillirahvas ning erinevad šašlõkid ja toorvorstid on vältimatud tooted, mis aitavad inimestel vabas õhus üksteisega aega veeta, hingerahu hoida,” ütles Nõo lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük. Millised on need tooted, ilma milleta ühtegi grillipidu ei toimu, ning millest lähtutakse uute toodete väljaarendamisel?
Eestlane on grillirahvas.
  • Eestlane on grillirahvas.
  • Foto: Erakogu
Nõo lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori Simmo Kruustüki sõnul peitubki eestlaste grillilembus selles, et meie toit ja grilltooted on väga maitsvad ja kvaliteetsed, ning loomulikult käib sinna juurde ka kvaliteetaja veetmine vabas looduses oma pere, sõprade ja lähedastega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele