Eestlane eelistab süüa ikkagi kodumaist lihatoodangut. Tarbija on muutunud ka järjest teadlikumaks ning aina rohkem pööratakse tähelepanu koostisosadele ja kvaliteedile. Kuid millist liha sööb siis eestlane kõige rohkem?

- Eestlane eelistab täna süüa ikkagi kodumaist toodangut.
- Foto: Raul Mee
HKScan Baltikumi turundusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul on Rakvere brändi tooteportfellis kindel eelistus sealiha toodetel, kuna see on ka nende põhitoodang. Talleggil kanaliha tootjana seevastu kanalihatooted. “Nii Rakvere kui ka Tallegg näitavad müükides jätkuvat ilusat kasvu, mistõttu saab siit teha selge järelduse, et eestlane eelistab kodumaist lihatoodangut. Küll aga näeme viimase paari aasta jooksul selget trendi kanalihatoodete müügitõusul,” ütles Laik-Lõhmus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.