Autor: Merilin Merila • 25. aprill 2022

Laura Kuldkepp: hulljulge plaan on kasvada 2025 aastaks kaks korda

Maikuus 20-aastaseks saav Tradehouse tegi mõni aeg tagasi läbi suure ja julge brändimuutuse. Ettevõtte tegevjuht Laura Kuldkepp rääkis lähemalt Tradehouse uuest tulemisest, välisturgudele liikumisest ja tulevikuplaanidest.
Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
Foto: Laura Strandberg

2021. aasta detsembris alustati koostööd Läti brändistrateegia agentuuriga White Label, kellega sai loodud Pretty Curious ja The Beauty Sceptics kontseptsioon. “Inimesed on tänapäeval aina teadlikumad ja rohkem huvitatud toodetest, mida nad omale koju soetavad. Strateegia valmides otsustasime jätkata ka uue visuaalse identiteediga. Mõlemad neist said loodud eesmärgiga, et need sobiksid hästi ka välisturule, ja et see oleks nii B2B kui B2C- le edasi antav,” sõnas Kuldkepp. Kogu uus brändi identiteet on tema sõnul hästi vastu võetud ja tagasiside nii klientide kui ka koostööpartnerite poolt on olnud väga hea.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700