Autor: Merilin Merila • 25. aprill 2022

Laura Kuldkepp: hulljulge plaan on kasvada 2025 aastaks kaks korda

Maikuus 20-aastaseks saav Tradehouse tegi mõni aeg tagasi läbi suure ja julge brändimuutuse. Ettevõtte tegevjuht Laura Kuldkepp rääkis lähemalt Tradehouse uuest tulemisest, välisturgudele liikumisest ja tulevikuplaanidest.
Tradehouse tegevjuht Laura Kuldkepp
Foto: Laura Strandberg

2021. aasta detsembris alustati koostööd Läti brändistrateegia agentuuriga White Label, kellega sai loodud Pretty Curious ja The Beauty Sceptics kontseptsioon. “Inimesed on tänapäeval aina teadlikumad ja rohkem huvitatud toodetest, mida nad omale koju soetavad. Strateegia valmides otsustasime jätkata ka uue visuaalse identiteediga. Mõlemad neist said loodud eesmärgiga, et need sobiksid hästi ka välisturule, ja et see oleks nii B2B kui B2C- le edasi antav,” sõnas Kuldkepp. Kogu uus brändi identiteet on tema sõnul hästi vastu võetud ja tagasiside nii klientide kui ka koostööpartnerite poolt on olnud väga hea.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757