Autor: Maarit Eerme • 4. veebruar 2022

BaltCap: edukas kaupmees on tugev nii tavakaubanduses kui e-kanalis

E-kaubanduse osakaal jaekaubandusettevõtete käibest on märkimisväärselt kasvanud ning seetõttu on oluline tugev omnichannel positsioon, rääkis investeerimisfondi BaltCap investeeringute juht Sten Sonts, kes muuhulgas soovitab kaupmeestel tegutseda ühes ja konkreetses füüsiliste poodide formaadis.
Baltcapi ja Weekend Eesti esindajad kokkuleppe allakirjutamisel
Foto: erakogu

Sonts rääkis intervjuus kaubandus.ee’le, et kaubandussektoris on nad investeerinud eelkõige spetsialiseerunud kaubandusettevõtetesse. Täna on BaltCapi portfellis neli kaubandusega seotud ettevõtet: Tradehouse ja WeekendShoes Eestist ning Livin (tervislikud toidukaubad) ja Verkter (elektriliste tööriistade e-kaubanduse ettevõte, mis tegutseb 11 turul) Leedust.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757