Autor: Maarit Eerme • 4. veebruar 2022

BaltCap: edukas kaupmees on tugev nii tavakaubanduses kui e-kanalis

E-kaubanduse osakaal jaekaubandusettevõtete käibest on märkimisväärselt kasvanud ning seetõttu on oluline tugev omnichannel positsioon, rääkis investeerimisfondi BaltCap investeeringute juht Sten Sonts, kes muuhulgas soovitab kaupmeestel tegutseda ühes ja konkreetses füüsiliste poodide formaadis.
Baltcapi ja Weekend Eesti esindajad kokkuleppe allakirjutamisel
Foto: erakogu

Sonts rääkis intervjuus kaubandus.ee’le, et kaubandussektoris on nad investeerinud eelkõige spetsialiseerunud kaubandusettevõtetesse. Täna on BaltCapi portfellis neli kaubandusega seotud ettevõtet: Tradehouse ja WeekendShoes Eestist ning Livin (tervislikud toidukaubad) ja Verkter (elektriliste tööriistade e-kaubanduse ettevõte, mis tegutseb 11 turul) Leedust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700