• 27.04.22, 11:44

Maheköögiviljad teevad müügirekordeid

Maheköögiviljad jõuavad aina enam eestimaalaste ostukorvi, ilmneb Rimi müügistatistikast. Kõige suuremad kasvunumbrid on ette näidata mahedalt kasvatatud brokolil, mida kolm aastat tagasi müüdi vaid 174 tükki, aga eelmisel aastal juba 63 080, ning metsaseentel, mida toona müüdi 4510 karpi ning eelmisel aastal 14 440 karpi.
Rimi ökolett
  • Rimi ökolett
  • Foto: Rimi Eesti
Hoolimata kasvavatest maheköögiviljade müüginumbritest, tuleb eestimaalaste puu- ja köögiviljade tarbimise pärast kahjuks endiselt muret tunda. Enamik ehk 86% Eesti elanikest peab oma üldist puu- ja köögiviljade tarbimist rahuldavaks, samas tunnistab vaid 22%, et tarbib soovitatud päevase koguse 400 grammi puu- ja juurvilju, selgub Rimi poolt jaanuaris Baltimaades läbi viidud küsitlusest. Seda kinnitavad ka Rimi müügiandmed, mis näitavad, et keskmiselt ostetakse kuus ligi 4,5 kilo puu-ja köögivilju kuigi soovituslik kogus kuus on tarbida ligi 12 kilo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele