Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu märtsis 891 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga suurenes müügitulu püsivhindades 18%.

- Tööstuskaupade kauplustest enim ehk 87% suurenes müügitulu tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes. Foto: Andres Haabu
Statistikaameti analüütik Johanna Linda Pihlak tõi välja, et märtsis mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügitulu kasvu enim tööstuskaupade kauplused, kus müük suurenes aastaga 33%. „Tööstuskaupade kaupluste müügitulu kiirele kasvule avaldas mõju see, et möödunud aasta märtsis olid kaubanduskeskused koroonaviirusest tingitud piirangute tõttu suletud,“ selgitas Pihlak.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.