Autor: Maarit Eerme • 4. mai 2022

Prisma uus strateegia peatas käibelanguse

Prisma Peremarketi müügitulu kasvas 2021. aastal 235,1 miljoni euroni, mis tõusis aastaga 10%. Käibekasv on saavutatud peamiselt tänu uuele strateegiale ja täiendavate kaupluste avamisele.
Prisma Peremarketid juhatuse esimehe Ilkka Alarotu sõnul on nad enda uue strateegiaga õigel teel.
Foto: Andras Kralla

„2021. aasta oli koroonaviiruse leviku tõttu kaubanduses keeruline ja väljakutseid pakkunud aasta, kuid tulemused andsid meile kinnitust, et oleme õigel teel," kommenteeris Prisma Peremarketi juhatuse esimees Ilkka Alarotu. Ta lisas, et eristuvalt lai kaubavalik ja soodne hind pani kliente tegema toidu- ja tööstuskauba oste ühekorraga meie juurest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700