• 04.05.22, 16:54

Prisma uus strateegia peatas käibelanguse

Prisma Peremarketi müügitulu kasvas 2021. aastal 235,1 miljoni euroni, mis tõusis aastaga 10%. Käibekasv on saavutatud peamiselt tänu uuele strateegiale ja täiendavate kaupluste avamisele.
Prisma Peremarketid juhatuse esimehe Ilkka Alarotu sõnul on nad enda uue strateegiaga õigel teel.
  • Prisma Peremarketid juhatuse esimehe Ilkka Alarotu sõnul on nad enda uue strateegiaga õigel teel. Foto: Andras Kralla
„2021. aasta oli koroonaviiruse leviku tõttu kaubanduses keeruline ja väljakutseid pakkunud aasta, kuid tulemused andsid meile kinnitust, et oleme õigel teel," kommenteeris Prisma Peremarketi juhatuse esimees Ilkka Alarotu. Ta lisas, et eristuvalt lai kaubavalik ja soodne hind pani kliente tegema toidu- ja tööstuskauba oste ühekorraga meie juurest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 16:16
Messil EuroCIS 2025 keskenduti tõhususe suurendamisele jaekaubanduses
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele