• 04.05.22, 16:54

Prisma uus strateegia peatas käibelanguse

Prisma Peremarketi müügitulu kasvas 2021. aastal 235,1 miljoni euroni, mis tõusis aastaga 10%. Käibekasv on saavutatud peamiselt tänu uuele strateegiale ja täiendavate kaupluste avamisele.
Prisma Peremarketid juhatuse esimehe Ilkka Alarotu sõnul on nad enda uue strateegiaga õigel teel.
  • Prisma Peremarketid juhatuse esimehe Ilkka Alarotu sõnul on nad enda uue strateegiaga õigel teel.
  • Foto: Andras Kralla
„2021. aasta oli koroonaviiruse leviku tõttu kaubanduses keeruline ja väljakutseid pakkunud aasta, kuid tulemused andsid meile kinnitust, et oleme õigel teel," kommenteeris Prisma Peremarketi juhatuse esimees Ilkka Alarotu. Ta lisas, et eristuvalt lai kaubavalik ja soodne hind pani kliente tegema toidu- ja tööstuskauba oste ühekorraga meie juurest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele