Inflatsioon ja olukord tööjõuturul seab ettevõtted seninägematu olukorra ette – töötajate palku peab üle vaatame mitu korda aastas. Olukorrast tingituna muudab Circle K Eesti teenindusjaamade palgapoliitikat, mille kohaselt vaadatakse nüüdsest palku üle iga kuue kuu tagant.

- Circle K Eesti personalijuht Piret Kask
- Foto: Kaupo Kikkas
"Võrreldes aastataguse ajaga on Circle K teenindusjaama töötajate palgad tõusnud üle 12%. Möödunud oktoobris 6% ning nüüd mais 6,4%. Circle K kui tööandja huvides on alati pakkuda konkurentsivõimelist palka, mis vastaks turu tingimustele ja motiveeriks töötajaid. Kuna lisaks tööjõupuudusele on tänaseks lisandunud ka inflatsioon, otsustasime vaadata üle Circle K Eesti teenindusjaamade personalipoliitika, et see vastaks nii töötajate ootustele kui turuolukorrale,“ selgitas Circle K Eesti personalijuht Piret Kask.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.