• 12.05.22, 09:33

Kaubanduseksperdid: noortele meeldib interneti asemel hoopis poes kohapeal ostlemas käia

Olgugi, et piltlikult öeldes on tänased Z-põlvkonna noored sündinud nutitelefon käes, meeldib neile sellele vaatamata sisseoste teha ka poodides kohapeal, kuna nii on võimalik vajalikud tooted ilma ooteajata kätte saada, rääkis e-kaubandusplatvormi Storekey asutaja Daniel Lundh.
Kaubanduseksperdid: noortele meeldib interneti asemel hoopis poes kohapeal ostlemas käia
  • Foto: Erakogu
„Loomulikult kasutavad tänapäeva noored väga palju e-kaubandust, kuna nutitelefonide ja internetiavaruste kasutamine on nende jaoks normaalne igapäevane tegevus. Samas armastavad nad väga ka poes kohapeal ostlemist, kuna seal saab kõiki tooteid katsuda, nuusutada, proovida ja soovi korral kohe ära osta ning toode käes poest välja jalutada,“ selgitas Lundh.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele