• 13.05.22, 08:57

DPD Eesti ja Cleveron Mobility toimetasid esmakordselt Euroopas paki kätte mehitamata isejuhtiva sõidukiga

Isejuhtivate sõidukite tehnoloogiat arendav Cleveron Mobility ning pakiveoettevõte DPD Eesti toimetasid teadaolevalt esimestena Euroopas kliendile paki kätte mehitamata isejuhtiva sõidukiga.
DPD Eesti ja Cleveron Mobility toimetasid esmakordselt Euroopas paki kätte mehitamata isejuhtiva sõidukiga.
  • DPD Eesti ja Cleveron Mobility toimetasid esmakordselt Euroopas paki kätte mehitamata isejuhtiva sõidukiga.
  • Foto: Erakogu
Cleveron Mobility juhatuse esimehe Arno Küti sõnul suudavad robotkullerid sarnaselt kaubikutega vedada kaupa mitmesse sihtkohta. Erinevalt tavakaubikust ei vaja see sõiduk autojuhti, mis loob juurde valikuid kauba efektiivsemaks kohaletoimetamiseks ning pakub leevendust kiirelt kasvavatele sisendkuludele pakiveo sektoris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele