• 18.05.22, 11:08

E-kanalites hoogustus reisiteenuste ostmine

SEB Balti erakliendid tegid 2022. aasta esimeses kvartalis internetioste pea samas mahus kui mullu samal ajal, sealjuures kulutati Eestis e-poodides 5% rohkem kui läinud aasta esimeses kvartalis. Kasvu näitasid turismiga seotud ostud, samas kui kaubanduses oli näha tagasiminekut.
Kõigis Balti riikides kulutati aasta alguses vähem kodu sisustamisega seotud valdkondadele.
  • Kõigis Balti riikides kulutati aasta alguses vähem kodu sisustamisega seotud valdkondadele.
  • Foto: Pixabay
Reisimisega seotud e-oste tegid SEB Eesti kliendid tänavu esimeses kvartalis ligi kolm korda suuremas mahus (kasv 183%), veelgi suurem oli kasv Lätis (326%) ja Leedus (277%). Lisaks oli Eestis tõusutrendis transpordi, söögikohtade, muude teenuste ja meelelahutuse e-kaubandus. Lõunanaabrid kulutasid samuti varasemast oluliselt rohkem transpordile (80%) ja söögikohtadele (38%). Leedus näitas lisaks transpordile (86%) suuremat kasvu tervishoiuteenuste valdkond (22%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele