SEB Balti erakliendid tegid 2022. aasta esimeses kvartalis internetioste pea samas mahus kui mullu samal ajal, sealjuures kulutati Eestis e-poodides 5% rohkem kui läinud aasta esimeses kvartalis. Kasvu näitasid turismiga seotud ostud, samas kui kaubanduses oli näha tagasiminekut.
Kõigis Balti riikides kulutati aasta alguses vähem kodu sisustamisega seotud valdkondadele.
Foto: Pixabay
Reisimisega seotud e-oste tegid SEB Eesti kliendid tänavu esimeses kvartalis ligi kolm korda suuremas mahus (kasv 183%), veelgi suurem oli kasv Lätis (326%) ja Leedus (277%). Lisaks oli Eestis tõusutrendis transpordi, söögikohtade, muude teenuste ja meelelahutuse e-kaubandus. Lõunanaabrid kulutasid samuti varasemast oluliselt rohkem transpordile (80%) ja söögikohtadele (38%). Leedus näitas lisaks transpordile (86%) suuremat kasvu tervishoiuteenuste valdkond (22%).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.