Autor: Kaubandus.ee • 18. mai 2022

E-kanalites hoogustus reisiteenuste ostmine

SEB Balti erakliendid tegid 2022. aasta esimeses kvartalis internetioste pea samas mahus kui mullu samal ajal, sealjuures kulutati Eestis e-poodides 5% rohkem kui läinud aasta esimeses kvartalis. Kasvu näitasid turismiga seotud ostud, samas kui kaubanduses oli näha tagasiminekut.
Kõigis Balti riikides kulutati aasta alguses vähem kodu sisustamisega seotud valdkondadele.
Foto: Pixabay

Reisimisega seotud e-oste tegid SEB Eesti kliendid tänavu esimeses kvartalis ligi kolm korda suuremas mahus (kasv 183%), veelgi suurem oli kasv Lätis (326%) ja Leedus (277%). Lisaks oli Eestis tõusutrendis transpordi, söögikohtade, muude teenuste ja meelelahutuse e-kaubandus. Lõunanaabrid kulutasid samuti varasemast oluliselt rohkem transpordile (80%) ja söögikohtadele (38%). Leedus näitas lisaks transpordile (86%) suuremat kasvu tervishoiuteenuste valdkond (22%).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700