Autor: Merilin Merila • 24. mai 2022

Millised reeglid kehtivad uue kaubandusdirektiivi jõustumisel kliendipakkumistele?

Toome välja tähtsamad punktid, mida juba üsna pea jõustuva kaubandusdirektiivi raames kliendipakkumiste tegemise puhul jälgida tuleks.
Mida tuleb siis meeles pidada?
Foto: Erik Prozes

“Esmalt tuleks meeles pidada, et kliendipakkumisteks loetakse pikaajalisi kliendilojaalsusega seotud alandatud hindade kavu ja personaalseid hinnaalandusi. Kauba hinna alandamisest teavitamisel ei võeta varasema hinna määratlemisel arvesse kliendipakkumiste hindu,” ütles Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet jurist Martin Simmermann.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757