Toome välja tähtsamad punktid, mida juba üsna pea jõustuva kaubandusdirektiivi raames kliendipakkumiste tegemise puhul jälgida tuleks.
- Mida tuleb siis meeles pidada? Foto: Erik Prozes
“Esmalt tuleks meeles pidada, et kliendipakkumisteks loetakse pikaajalisi kliendilojaalsusega seotud alandatud hindade kavu ja personaalseid hinnaalandusi. Kauba hinna alandamisest teavitamisel ei võeta varasema hinna määratlemisel arvesse kliendipakkumiste hindu,” ütles Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet jurist Martin Simmermann.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.