Prisma investeerib sel aastal Eesti kauplustesse märkimisväärselt ning taasavas 9.juunil põhjalikult uuendatud Narva kaupluse.

- Uuenenud Narva Prisma.
- Foto: Anna Markova
Prisma Eesti maajuhi Teemu Kilpiä sõnul pöörab Prisma kaupluste uuendamise juures suurt tähelepanu kliendimugavusele, laia sortimendi pakkumisele ja keskkonnahoiule. Narva hüpermarketi uuendamisel võeti olulisel määral arvesse klientide tagasisidet. "Narvalaste ootusi arvestades täiendasime näiteks nii toidukauba väljapanekut, tehnikaosakonda kui ka lemmikloomaosakonna kaubavalikut," ütles Kilpiä.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.