Eelmise aasta majandustulemused avalikustanud Amservile tõi pandeemiajärgne uus turuolukord 2021. aastal müügitulu ja kasumi kasvu, kuid pandeemia eelset taset veel ei saavutatud.

- Amserv Grupi tegevjuht Rene Varek
- Foto: MARGUS JOHANSON
Amservi tegevjuhi Rene Vareki sõnul oli ettevõtte fookus teisel järjestikusel pandeemia aastal kohanemisel kujunenud majandusreaalsusega. “On hea meel, et suutsime võrreldes 2020. aastaga kasvatada nii Eestis kui kogu grupis müüdud sõidukite hulka, kuid paraku selle tulemusega me pandeemia eelsete müüginumbriteni siiski veel ei jõudnud,” sõnas ta. Ühtekokku müüsid Amservi kontserni konsolideerimisgruppi kuuluvad esindused 2021. aastal 6041 autot, mis on 2020. aastaga võrreldes 10,7% enam. Eestis müüsid kontserni ettevõtted 2021. aastal kokku 3484 sõidukit (+8,2% võrreldes aastaga 2020) ja Lätis 2557 sõidukit (+14,3% võrreldes aastaga 2020).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.