Jalanõude müügikett CCC Grupp laiendab tegevust Baltikumis
Kaupluste arvu kasv, valiku laiendamine, HalfPrice ja eobuwie.pl hübriidpoodide turule toomine ning e-kaubanduse laienemine – niisugused on jalatsite müügi ja valmistamisega tegeleva CCC Grupi plaanid Balti turgudel järgmise viie aasta jooksul.
Jalanõude müügikett CCC Grupp laiendab tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.
Foto: CCC
„Me näeme Balti riikides tohutut kasvupotentsiaali. Samuti on neil turgudel ruumi odavamate hindadega (off-price) mudeli ja toodete mitme kanali kaudu müügi (omnichannel) kontseptsioonide tutvustamiseks. Eesti, Läti ja Leedu jaekaubandus digitaliseerub üha rohkem ja see paneb eri müügikanalid koos töötama. Me soovime neid võimalusi ära kasutada,“ ütles CCC Grupi asepresident Adam Holewa.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.