• 28.06.22, 11:37

Jalanõude müügikett CCC Grupp laiendab tegevust Baltikumis

Kaupluste arvu kasv, valiku laiendamine, HalfPrice ja eobuwie.pl hübriidpoodide turule toomine ning e-kaubanduse laienemine – niisugused on jalatsite müügi ja valmistamisega tegeleva CCC Grupi plaanid Balti turgudel järgmise viie aasta jooksul.
Jalanõude müügikett CCC Grupp laiendab tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.
  • Jalanõude müügikett CCC Grupp laiendab tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.
  • Foto: CCC
„Me näeme Balti riikides tohutut kasvupotentsiaali. Samuti on neil turgudel ruumi odavamate hindadega (off-price) mudeli ja toodete mitme kanali kaudu müügi (omnichannel) kontseptsioonide tutvustamiseks. Eesti, Läti ja Leedu jaekaubandus digitaliseerub üha rohkem ja see paneb eri müügikanalid koos töötama. Me soovime neid võimalusi ära kasutada,“ ütles CCC Grupi asepresident Adam Holewa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele