• 15.07.22, 08:48

Selgunud on Eesti parima teenindusega kindlustusettevõte

Uuringufirma Dive viis Eestis läbi kindlustussektori teeninduskvaliteedi uuringu. Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
  • Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
  • Foto: MARTIN LILLEPEA
Aastal 2022 teostati kindlustuse valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse kindlustuse firmasse sooritati kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid kindlustuse poole sooviga saada infot kodukindlustuse kohta. Kokku tehti Eestis Ergo, IF, Salva, Gjendsidige, Seesam ja PZU kindlustustesse 60 kõnet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele