• 15.07.22, 08:48

Selgunud on Eesti parima teenindusega kindlustusettevõte

Uuringufirma Dive viis Eestis läbi kindlustussektori teeninduskvaliteedi uuringu. Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
  • Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
  • Foto: MARTIN LILLEPEA
Aastal 2022 teostati kindlustuse valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse kindlustuse firmasse sooritati kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid kindlustuse poole sooviga saada infot kodukindlustuse kohta. Kokku tehti Eestis Ergo, IF, Salva, Gjendsidige, Seesam ja PZU kindlustustesse 60 kõnet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele