Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 15. juuli 2022
Ainult tellijatele

Selgunud on Eesti parima teenindusega kindlustusettevõte

Uuringufirma Dive viis Eestis läbi kindlustussektori teeninduskvaliteedi uuringu. Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades.
Autor: MARTIN LILLEPEA

Aastal 2022 teostati kindlustuse valdkonnauuring telefonikõnede teel. Igasse kindlustuse firmasse sooritati kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid kindlustuse poole sooviga saada infot kodukindlustuse kohta. Kokku tehti Eestis Ergo, IF, Salva, Gjendsidige, Seesam ja PZU kindlustustesse 60 kõnet.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700