Varem müügitegevuse ajutisest peatamisest teatanud Rootsi kiirmoefirma H&M on otsustanud äritegevuse seal lõplikult peatada, kuid enne veel korraldada viimase kiirmüügi laovarudest lahtisaamiseks.
"Pärast hoolikat kaalumist oleme aru saanud, et praeguse olukorra tõttu on meie äri jätkumine Venemaal võimatu. Meid kurvastab selle otsuse mõju meie sealsetele töötajatele ning täname neid nende panuse eest," ütles H&Mi tegevjuht Helena Helmersson börsiteate vahendusel.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.