Odavpoodide keti A1000 Market juhi Tarmo Lauringu sõnul on viimaste kuude hinnatõusud inimeste käitumist oluliselt muutnud – hüppeliselt on kasvanud koduseks toiduvalmistamiseks vajalike toorainete müügimaht ning poolfabrikaatide ja valmistoidu osakaal on vähenenud.

- Oluliselt on kasvanud kuivainete, konservide ja hakkliha müük Foto: LIIS TREIMANN
Lauringu sõnul oli erinevus selgelt näha jaanipäeva ostudes. „Näiteks osteti tänavu mullusega võrreldes märksa enam soodsamat maitsestamata liha, et see siis ise šašlõkiks teha. Samuti oli varasemaga selge erinevus lihakõrvases – kallimate valmissalatite asemel osteti tooraineid, millest ise toit valmis teha. Eks see ongi tegelikult mõistlikum ja tihti ka tervislikum valik,“ ütles Lauring.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.