Uuringufirma Dive poolt läbi viidud valdkonnauuring selgitas välja parimat teenindust pakkuvad toidukaupluste ketid.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Balti riikides tervikuna viidi läbi 140 külastust perioodil juuni-juuli 2022 (Eestis 60, Lätis 40 ja Leedus 40). Eestis külastati kuue populaarsema keti kauplusi suuremates linnades (Tallinnas, Tartus, Viljandis, Pärnus, Narvas). Külastuse jooksul hinnati kokku kolme teenindajat: letiteenindajat küsides infot letis müüdavate toodete kohta; saaliteenindajat paludes abi mingi toote leidmisel ning kassateenindajat tavapärases ostu eest tasumise situatsioonis. Igasse ketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendi ülesandeks lisaks teenindajatele jälgida kaupluse ja selle ümbruse puhtust ja korda; hinnasiltide ja toodete asetust ning korrektsust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.