Eile, 25. augustil, avati esimene IKEA pood Eestis. Esimesel päeval külastas Kurnas asuvat poodi üle 10 000 Eesti elaniku.

- Mis tooted võitsid ostlejate südamed?
- Foto: Liis Treimann
„IKEA sisenes Eesti turule, et luua paljudele Eesti elanikele veelgi parem igapäevaelu. Täname kõiki külastajaid suurepärase avamispäeva eest. Esimese päeva tulemused ületasid ootusi ning oleme valmis teenindama kõiki neid, kes tulevad IKEA Tallinna poodi nädalavahetusel,“ ütles IKEA Baltikumi müügijuht Ian Strickland.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna, 25. augustil, avas Rootsi mööblifirma IKEA oma esimese poe Eestis. 30 tuhande ruutmeetri suurune pood asub Tallinna lähistel Kurnas ja pakub kohe kaasa ostmiseks ligi 9000 kodusisustustoodet. Poes avati ka 400-kohaline Rootsi restoran.
IKEA avab külastajatele oma kaupluse uksed juba järgmisel nädalal. Ettevõtte Baltikumi müügijuht Ian Stricklandi sõnul on kogu ehitusprotsess kulgenud plaanipäraselt ning poe avamiseks on kõik valmis.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.