IKEA kõrvale on kerkimas Eesti esimene kaubanduspark, mis toob Eestisse ka uusi kaubamärke. OÜ Tallinn Retail Park Developmenti emafirma UAB VPH direktor ja partner Barry Nabuurs rääkis kogu protsessist lähemalt.
Nabuursi sõnul on kõik kaubanduskeskuste ideed ka Lätis ja Leedus saanud alguse IKEA-st. “IKEA tuli Vilniusesse juba kuus-seitse aastat tagasi. Tavaliselt on nii, et kui IKEA tuleb mingisse konkreetsesse kohta, siis neile meeldib osta maad oma asukoha ümber ja seejärel seda kas ise arendada või siis müüa meiesugustele usaldusväärsetele arendajatele, ning me saame ise vaadata, mida sinna rajama hakkame,” ütles ta, lisades, et sinna rajati kaubandusekeskus Nordika, millel läheb täna IKEA kõrval väga hästi. “Paar aastat hiljem tuli IKEA ka Riiga ning arutasime tookord koos nendega, et ka Riiga võiks midagi sarnast rajada.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.