Uuring: suuremad allahindlused paneks tarbijaid e-poodidest rohkem ostma
Ligi kaks kolmandikku Baltimaade 18–40-aastastest tarbijatest ostaks sagedamini internetist, kui sealt leiaks suuremaid allahindlusi ja üldiselt madalamaid hindu. Eriti Eestis ja Lätis motiveeriks ostjaid ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik. Alla 10% vastanutest ütleb, et nad ei soovi sagedamini veebis ostelda, selgub rahvusvahelise pakiveofirma Venipak uuringust.
Foto: Pixabay
Eestis teeks paremate hindade puhul rohkem internetioste 69%, Lätis 66% ja Leedus 71% tarbijatest. Üsna oluline on ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik, mida mainis umbes 45% Eesti ja Läti vastajatest. Kiiremat ostuprotsessi ja kaupade filtreerimise võimalust peab e-poodides oluliseks tublisti üle kolmandiku vastanutest. Leedus (44%) ja Eestis (41%) tuleks ostuhimule kasuks võimalus kaubale kiiremini kätte saada, samas kui lätlaste (32%) e-kaubanduse aktiivsust kiiremad tarned nii palju ei suurendaks, teatas Venipak.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.