• 30.09.22, 12:27

Uuring: suuremad allahindlused paneks tarbijaid e-poodidest rohkem ostma

Ligi kaks kolmandikku Baltimaade 18–40-aastastest tarbijatest ostaks sagedamini internetist, kui sealt leiaks suuremaid allahindlusi ja üldiselt madalamaid hindu. Eriti Eestis ja Lätis motiveeriks ostjaid ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik. Alla 10% vastanutest ütleb, et nad ei soovi sagedamini veebis ostelda, selgub rahvusvahelise pakiveofirma Venipak uuringust.
Uuring: suuremad allahindlused paneks tarbijaid e-poodidest rohkem ostma
  • Foto: Pixabay
Eestis teeks paremate hindade puhul rohkem internetioste 69%, Lätis 66% ja Leedus 71% tarbijatest. Üsna oluline on ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik, mida mainis umbes 45% Eesti ja Läti vastajatest. Kiiremat ostuprotsessi ja kaupade filtreerimise võimalust peab e-poodides oluliseks tublisti üle kolmandiku vastanutest. Leedus (44%) ja Eestis (41%) tuleks ostuhimule kasuks võimalus kaubale kiiremini kätte saada, samas kui lätlaste (32%) e-kaubanduse aktiivsust kiiremad tarned nii palju ei suurendaks, teatas Venipak.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 16:00
27 aastat tippdisainiäris – preemiumbrändide kaupluse asutaja jagab õppetunde
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele