• 30.09.22, 12:27

Uuring: suuremad allahindlused paneks tarbijaid e-poodidest rohkem ostma

Ligi kaks kolmandikku Baltimaade 18–40-aastastest tarbijatest ostaks sagedamini internetist, kui sealt leiaks suuremaid allahindlusi ja üldiselt madalamaid hindu. Eriti Eestis ja Lätis motiveeriks ostjaid ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik. Alla 10% vastanutest ütleb, et nad ei soovi sagedamini veebis ostelda, selgub rahvusvahelise pakiveofirma Venipak uuringust.
Uuring: suuremad allahindlused paneks tarbijaid e-poodidest rohkem ostma
  • Foto: Pixabay
Eestis teeks paremate hindade puhul rohkem internetioste 69%, Lätis 66% ja Leedus 71% tarbijatest. Üsna oluline on ka füüsilistest poodidest laiem kaubavalik, mida mainis umbes 45% Eesti ja Läti vastajatest. Kiiremat ostuprotsessi ja kaupade filtreerimise võimalust peab e-poodides oluliseks tublisti üle kolmandiku vastanutest. Leedus (44%) ja Eestis (41%) tuleks ostuhimule kasuks võimalus kaubale kiiremini kätte saada, samas kui lätlaste (32%) e-kaubanduse aktiivsust kiiremad tarned nii palju ei suurendaks, teatas Venipak.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele