• 14.10.22, 11:16

Südameapteegi turundust ja kommunikatsiooni asus juhtima Enel Kolk

Südameapteegi frantsiisiettevõtte Pharma Holding turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas tööd Enel Kolk, kirjutab Best Marketing.
Südameapteegi turundust ja kommunikatsiooni asus juhtima Enel Kolk
Pharma Holdingu juhatuse liikme Evelin Härma sõnul on Enel Kolki kogemused ja energia väga oodatud Südameapteegi kaubamärgi hoidmist ja arendamist suunama. "Frantsiisiettevõtte jaoks on oluline, et Südameapteeki hindaksid ja armastaksid mitte ainult kliendid ja töötajad, vaid ka frantsiisivõtjad. See omakorda muudab turundustegevuse veelgi mitmekihilisemaks," kirjeldas Härma turundus- ja kommunikatsioonijuhi ees ootavaid väljakutset.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele