Südameapteegi frantsiisiettevõtte Pharma Holding turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas tööd Enel Kolk, kirjutab
Best Marketing.
Pharma Holdingu juhatuse liikme Evelin Härma sõnul on Enel Kolki kogemused ja energia väga oodatud Südameapteegi kaubamärgi hoidmist ja arendamist suunama. "Frantsiisiettevõtte jaoks on oluline, et Südameapteeki hindaksid ja armastaksid mitte ainult kliendid ja töötajad, vaid ka frantsiisivõtjad. See omakorda muudab turundustegevuse veelgi mitmekihilisemaks," kirjeldas Härma turundus- ja kommunikatsioonijuhi ees ootavaid väljakutset.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.