Septembris toimunud Eesti toidu kuul kasvas kodumaiste kaupade müük ligi kaks korda rohkem võrreldes välismaiste kaupadega, selgus Coop Eesti analüüsist.
Coop Eesti Keskühistu ostudirektori Oliver Risti sõnul analüüsiti septembris kampaanias olnud kaupade müügikasvusid ning sealt tuli selgelt välja, et huvi Eesti toidukaupade vastu on oluliselt suurem, kui selle päritolu esile tõsta. „Juba täna müüb Coop Eestis kõige rohkem kodumaist toidukaupa, kuid soovime, et see osakaal kasvaks veelgi,“ ütles Rist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.