Septembris toimunud Eesti toidu kuul kasvas kodumaiste kaupade müük ligi kaks korda rohkem võrreldes välismaiste kaupadega, selgus Coop Eesti analüüsist.
Coop Eesti Keskühistu ostudirektori Oliver Risti sõnul analüüsiti septembris kampaanias olnud kaupade müügikasvusid ning sealt tuli selgelt välja, et huvi Eesti toidukaupade vastu on oluliselt suurem, kui selle päritolu esile tõsta. „Juba täna müüb Coop Eestis kõige rohkem kodumaist toidukaupa, kuid soovime, et see osakaal kasvaks veelgi,“ ütles Rist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.