Elektriautode turg on juba mõned aastad üle maailma kasvavas trendis. Kuigi aastatagune uuring näitas eestlaste seas üsna leiget huvi elektriauto soetamise vastu, siis tänane statistika näitab, et ajad on justkui muutunud.
Euroopa Autotootjate Liidu (European Automobile Manufacturers’ Association/ACEA) andmetel kanti 2022. aasta II kvartalis Euroopa autoregistritesse elektriautosid 2021. aastaga võrreldes 9,9% võrra rohkem. Ka Eestis on kasv olnud märkimisväärne - viie aastaga on elektriautode arv registrikannete põhjal pea kümnekordistunud. Viimase aasta jooksul on tõus olnud veelgi märkimisväärsem – 2022. aasta esimese kolme kvartaliga on registrisse kantud 917 elektriautot, samal ajal, kui terve eelmise aasta jooksul kanti registrisse kokku 808 elektriautot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.