Autor: Merilin Merila • 8. november 2022

Kingitus.ee tegevjuht: elamuste kinkimine muutub aina populaarsemaks

“Järjest enam inimesi mõistab, et see tarbimishullus ei tee meid pikemas perspektiivis õnnelikuks. Hoopis mälestused on need, mis sünnivad läbi kogetud elamuste ja armsate inimestega koos veedetud ühistest hetkedest,” ütles Kingitus.ee tegevjuht Kadri Lepiku.
Kingitus.ee kõige populaarsem kink on meelelahutuslik “Sita teeninduse õhtusöök”.
Foto: Erakogu

Põhjusena, miks inimesed võiksid üldse oma pereliikmetele elamuskingitusi kinkida, toob Lepiku välja selle, et me elame maailmas, kus väga pikalt on olnud materiaalsetel väärtustel inimese elus väga suur roll. “Kindlasti on tore saada aeg-ajalt taas mingi uus vidinake, aga minu arust on võtmeküsimus siiski selles, kui pikalt me reaalselt selle üle rõõmu tunneme? Lisaks on tänapäeval inimeste elutempo väga kiire ning järjest vähem jääb meil lähedastega veetmiseks aega,” sõnas ta, tuues välja, et elamuskingituse üks eesmärke on tuua inimesed oma mugavustsoonist välja, ning üllatada neid millegi täiesti uuega. Näiteks nakatada neid mõne uue hobi pisikuga ning nii mõnelgi korral esitada väljakutse ületada enda hirmu. “Samuti annab elamuskingitus võimaluse veeta ühiselt aega oma pere ja sõpradega ning luua mälestusi terveks eluks. See on see, milles uus teeserviis või disainerkäekott paraku alla jäävad,” ütles Lepiku.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757