Autor: Kaubandus.ee • 8. november 2022

Kullerid ja pakiautomaadid on tulevaste ostupühade eel valmis

Novembris toimuvate e-smaspäeva ja musta reede kampaaniate ajal kasvavad e-kaubanduse ja pakkide saatmise mahud tavapärasega võrreldes hüppeliselt, mistõttu suurendab kulleri- ja logistikaettevõte DPD Eesti oma teenindusvõimekust ning palkab hooajalise lisatööjõuna 60 inimest.

„E-kaubanduse ning pakkide saatmise aasta tipphetk langeb alati novembri ja detsembri kuudele, mil toimuvad suured ülemaailmsed ostukampaaniad ja mida kasutatakse muuhulgas ka jõulukinkide ostmiseks. Kuigi 2022. tormilisel aastal on igasugune prognoosimine tänamatu töö, hakkasime DPD-s siiski jõuludeks valmistuma varakult,“ ütles DPD Eesti juht Remo Kirss.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757