Kullerid ja pakiautomaadid on tulevaste ostupühade eel valmis
Novembris toimuvate e-smaspäeva ja musta reede kampaaniate ajal kasvavad e-kaubanduse ja pakkide saatmise mahud tavapärasega võrreldes hüppeliselt, mistõttu suurendab kulleri- ja logistikaettevõte DPD Eesti oma teenindusvõimekust ning palkab hooajalise lisatööjõuna 60 inimest.
„E-kaubanduse ning pakkide saatmise aasta tipphetk langeb alati novembri ja detsembri kuudele, mil toimuvad suured ülemaailmsed ostukampaaniad ja mida kasutatakse muuhulgas ka jõulukinkide ostmiseks. Kuigi 2022. tormilisel aastal on igasugune prognoosimine tänamatu töö, hakkasime DPD-s siiski jõuludeks valmistuma varakult,“ ütles DPD Eesti juht Remo Kirss.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.