TOP: milline mööblikett on suutnud rohkem kasumit kasvatada?
Kogu valdkonna koondkasum oli 15 miljonit eurot, mis kasvas aasta varasemaga võrreldes 35,8%. Oli ka neid ettevõtteid, kes pidid vastu võtma kahjumi. Vaata tabelist, kelle kasum on kõige rohkem muutunud.
Koondkasumi muutus on kõikuvam müügitulu muutusest. Nii näiteks kahanes koondkasum 2019. aastal ligi 16%, kuid kasvas 2020. aastal üle 90%. Valdkond on suhteliselt väike, siin on veidi üle 100 ettevõtte, ning see tähendab, et üksikute ettevõtete tulemuste mõju üldistele trendidele on suhteliselt suurem.
Sektori eelmise aasta keskmise töötasu kasv oli 6,4%, mis on peaaegu võrdne Eesti keskmise töötasu kasvuga. Siiski ei lase inflatsioon palgasurvel taanduda. Reastasime mööblimüüjate suurimad brutotöötasu maksjad.
Mööblikettide juhtide sõnul tuleb järgmine aasta keeruline kogu sektorile. Ettevõtte eesmärke seades jäädakse realistlikuks ning suurt kasumikasvu ei prognoosita.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.