• 04.11.22, 11:00

Mööblikettide juhid: ka langusperioodil on võimalik turuosa võita

Mööblikettide juhtide sõnul tuleb järgmine aasta keeruline kogu sektorile. Ettevõtte eesmärke seades jäädakse realistlikuks ning suurt kasumikasvu ei prognoosita.
Mööblikettide juhid: ka langusperioodil on võimalik turuosa võita
  • Foto: Aatrium Sisustuskaubamaja
Aatrium Sisustuskaubamaja AS tegevjuht Liina Kivimägi rääkis, et nende müügitulu tulemusi on pigem mõjutanud sisendhindade tõusud. "Inimesed on suuremate ostude tegemisel ettevaatlikumad," sõnas ta, lisades, et tarbija ootus on endiselt kvaliteetne, mõistliku hinnaga toode ja väga hea teenindus. "Kevad sõltub sellest kui raske tuleb talv, ja milliseks kujunevad tavatarbijatel kütte- ja elektrihinnad ning sellest, kuidas mõjutavad kodulaenuvõtjaid intressitõusud," ütles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 02.11.22, 10:05
IKEA on teinud Eesti mööbliturul puhta töö
"IKEAl läheb suurepäraselt, nende kasv on olnud kiire," ütles Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele