Mööblikettide juhtide sõnul tuleb järgmine aasta keeruline kogu sektorile. Ettevõtte eesmärke seades jäädakse realistlikuks ning suurt kasumikasvu ei prognoosita.

- Foto: Aatrium Sisustuskaubamaja
Aatrium Sisustuskaubamaja AS tegevjuht Liina Kivimägi rääkis, et nende müügitulu tulemusi on pigem mõjutanud sisendhindade tõusud. "Inimesed on suuremate ostude tegemisel ettevaatlikumad," sõnas ta, lisades, et tarbija ootus on endiselt kvaliteetne, mõistliku hinnaga toode ja väga hea teenindus. "Kevad sõltub sellest kui raske tuleb talv, ja milliseks kujunevad tavatarbijatel kütte- ja elektrihinnad ning sellest, kuidas mõjutavad kodulaenuvõtjaid intressitõusud," ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"IKEAl läheb suurepäraselt, nende kasv on olnud kiire," ütles Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.