Jõuluhooaeg on Ratase sõnul kaubanduses kõige suurem hooaeg, ning populaarsemad tooted kipuvad olema kategooriati sarnased. Näiteks lastemaailmas on popid erinevad legod ja arendavad mänguasjad. Täiskasvanute poole pealt saab Ilumaailmas suurt tähelepanu lõhnatuba.
Alates oktoobrist on Kaubamaja AS-i turundusdirektor taas Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
Kuna jõulud on juba peagi ukse ees, siis ootuspäraselt seavad ka kauplused ennast pühadevormi. Peagi avavad keskused ka oma selleaastased jõuluaknad. Inspiratsiooni saadakse nii suurtelt messidelt kui ka välismaistest kettidest.
Säästlike kingituste tegemisel on märksõnadeks isetegemine, oma lähedaste tundmine ja kvaliteedi eelistamine kvantiteedile - üks korralik ja kvaliteetne toode on pikas perspektiivis palju jätkusuutlikum valik, kui proovida täita terve jõuluvana kingikott kaheldava väärtusega kingitustega.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.