Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 28. november 2022
Ainult tellijatele

Musta Reede tulemus: veebipoodide käive kasvas 2,5 korda

Mis oli menutoode viimatisel ostupühal Mustal Reedel? Kaup24 näitel 1,8-meetrine kunstkuusk. Lisaks on näha trendi, kus järelmaksu võimalusi kasutatakse senisest rohkem.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät

„Kolmandik Mustal Reedel tehtud ostudest oli seotud jõuludeks valmistumisega. Väga palju osteti Lego tooteid, kuid ka teisi mänguasju, elektroonikat, arvuteid ja riideid,“ kommenteeris Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tarbijate käitumist ja trende. „Kuigi Must Reede tähendaks justkui vaid reedet, siis Eestis on sellest saanud pigem terve nädal kestev sooduskampaania. Mõne e-poe kampaania kestis esmaspäevast pühapäevani, mõnel reedest pühapäevani või reedest esmaspäevani.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700