• 28.11.22, 15:42

Musta Reede tulemus: veebipoodide käive kasvas 2,5 korda

Mis oli menutoode viimatisel ostupühal Mustal Reedel? Kaup24 näitel 1,8-meetrine kunstkuusk. Lisaks on näha trendi, kus järelmaksu võimalusi kasutatakse senisest rohkem.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
„Kolmandik Mustal Reedel tehtud ostudest oli seotud jõuludeks valmistumisega. Väga palju osteti Lego tooteid, kuid ka teisi mänguasju, elektroonikat, arvuteid ja riideid,“ kommenteeris Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät tarbijate käitumist ja trende. „Kuigi Must Reede tähendaks justkui vaid reedet, siis Eestis on sellest saanud pigem terve nädal kestev sooduskampaania. Mõne e-poe kampaania kestis esmaspäevast pühapäevani, mõnel reedest pühapäevani või reedest esmaspäevani.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele