Coop Eesti Keskühistu juhatuse liikme Veiko Haavapuu sõnul on piimatoodete müük hakanud veidi vähenema, kuid seis veel katastroofiline pole. Näha on ka seda, et piimatoodete alternatiivid on hakanud kasvama.
Valio Eesti AS tegevdirektor Maido Solovjovi sõnul on toidu hinnad olnud juba pikalt madalad, mille tõttu võib olla toidu suhtes tekkinud ka selline kuvand, et teda on palju ja seda võib raisata. "Tarbija ei ole kunagi nii kaua leti ääres seisnud kui täna," ütles ta Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja pressikonverentsil „Olukorrast piimandussektoris – kui kriisikindel on Eesti piimatootmine? Lisades, et inimene otsib aina enam erinevaid sooduspakkumisi ja käib erinevate jaekettide vahelt. Samuti tõstis Solovjov esile seda, et kodumaisus pole hinnatõusu tõttu klientide seas enam nii oluline. "Ma loodaks, et see on mööduv nähtus, muidu oleme hädas." Solovjov tõi välja, et piima turg on langenud 7,2%, jogurtite turg 7,4% ja juustuturg pea 8%. Lisaks on tarbijate seas hakanud populaarsemaks muutuma piimatoodete alternatiivid, näiteks kaerajoogid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.