Klienditeenindajate kanda on nii ettevõtte esindamise, müügi kui ka hea kliendikogemuse tagamise roll. Ilmselt kirjutavad enamik neist kahe käega alla suurepärase teeninduse pakkumise soovile ja ka pingutavad selle nimel. Eesti parima teenindusega telekomiettevõtte Tele2 Eesti müügispetsialist Silver Meier jagab oma kogemuse põhjal, kuidas saada teeninduse superkangelaseks.

- Tere2 Eesti müügikonsultant Silver Meier
- Foto: karl a v
Minu elukogemus näitab, et kui tahta midagi paremini teha, tuleb läbimõeldult tegutseda. Sellest ei piisa, kui ärkad ühel päeval üles ja mõtled, et tänasest oled teenindajana veelgi toredam ning müügis senisest edukam – selle saavutamiseks tuleb plaanid paika panna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.