• 19.12.22, 10:31

Eestlased ostavad järjest rohkem "parim enne möödas" toitu

Eestlased ostsid riigi esimesest toidupäästmise poest Sumena novembris üle 30 000 toote, mis on 43% enam kui oktoobris, teatas ettevõte.
Novembris päästeti läbi Sumena poe „parim enne“ ja sellele läheneva tähtajaga toitudest 6000 pakki krõpse, 5000 šokolaadi ning 3500 saiakest.
  • Novembris päästeti läbi Sumena poe „parim enne“ ja sellele läheneva tähtajaga toitudest 6000 pakki krõpse, 5000 šokolaadi ning 3500 saiakest.
  • Foto: Eiko Kink
Sumena asutaja Joosep Kaljula sõnul kasvab müük iga päevaga ning detsembris plaanitakse jõuda vähemalt 40 000 ühiku ning 10 tonni toidu päästmiseni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele