Täna, 22. detsembril avati Tallinnas Rocca al Mare keskuse esimesel korrusel uus iDeal Apple’i esindus. Müügisalongis asub muuhulgas ka uuenduslik Apple’i hoolduskeskus, mis võimaldab kliendile mugavaid ekspressteenuseid nagu näiteks seadme kiiret klaasi- või akuvahetust.
iDeal Group AS tegevjuht Antti Adur nentis, et ettevõtte müügimahud on viimased aastad kasvanud stabiilselt ca 30% aastas ning samal kursil ollakse ka tänavu. „Kontseptuaalselt on kõik meie iDeal esindused Apple Premium tasemega, mis tähendab kõrgeimat Apple standardit siinses regioonis. iDeal omab säärast taset ainsana kogu Baltikumis. Jätkuv kasv ning tarbijate tagasiside on märk usaldusest ja sellest, et Apple Premium kontseptsiooni hinnatakse. Kliendid mõistavad, et kõige lihtsam ja kuluefektiivsem on teha asju üks kord ning korralikult,“ märkis Adur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.