Täna, 22. detsembril avati Tallinnas Rocca al Mare keskuse esimesel korrusel uus iDeal Apple’i esindus. Müügisalongis asub muuhulgas ka uuenduslik Apple’i hoolduskeskus, mis võimaldab kliendile mugavaid ekspressteenuseid nagu näiteks seadme kiiret klaasi- või akuvahetust.
iDeal Group AS tegevjuht Antti Adur nentis, et ettevõtte müügimahud on viimased aastad kasvanud stabiilselt ca 30% aastas ning samal kursil ollakse ka tänavu. „Kontseptuaalselt on kõik meie iDeal esindused Apple Premium tasemega, mis tähendab kõrgeimat Apple standardit siinses regioonis. iDeal omab säärast taset ainsana kogu Baltikumis. Jätkuv kasv ning tarbijate tagasiside on märk usaldusest ja sellest, et Apple Premium kontseptsiooni hinnatakse. Kliendid mõistavad, et kõige lihtsam ja kuluefektiivsem on teha asju üks kord ning korralikult,“ märkis Adur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.