Detsember lisas Apranga Grupi jaekäibesse 28,2 miljonit eurot, terve eelmise aasta käive oli üle 28% suurem kui aasta varem.
Leedu rõivaste jaeketi Apranga Grupi käive (koos käibemaksuga) oli 2022. aasta neljandas kvartalis 84,5 miljonit eurot ehk 20,3% suurem kui 2021. aastal. 2022. aasta neljanda kvartali jooksul kasvas Apranga Grupi jaemüük Leedus 11,2%, Lätis 56,8% ja Eestis 16,2% võrreldes eelmise aastaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.