• 17.01.23, 11:36

Olde Hansa uuendas üle mitmekümne aasta restorani ja menüüd

25 aasta jooksul on restorani Olde Hansa külastanud üle 7 miljoni inimese, kes on osa saanud keskaegsest ajaloolisest ehedusest. Esimest korda veerandsaja aasta jooksul muutub korraga menüüs oluline osa toitudest. Rikaste kaupmeeste maja Olde Hansa uuendatud kontseptsiooni loomisse on panustanud ligi kümmekond keskajale pühendunud kunstnikku Eestist ja kaugemalt.
Olde Hansa peremees Auri Hakomaa
  • Olde Hansa peremees Auri Hakomaa
  • Foto: AURELIA MINEV
„Algupäraselt tallinlaste uhkuse jaoks tehtud restoran on külastanud üle 7 miljoni inimese, millest kasvav osa on Olde Hansat varem mitte külastanud eestlased ja Itaalia gurmaanturistid. Esmakordselt Olde Hansat külastavad eestlased on jõudnud Oldesse just pärast COVID-19 pandeemiat. Olde Hansa on maailmapopulaarseim keskajas elav restoran: see on Eestit külastavate turistide üks põhilisi sihtkohti. Olde Hansa on erakordne ning seda kinnitavad meile kõik külastajad,“ sõnas Olde Hansa peremees Auri Hakomaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele