Kui energiakriisis tekkis inimestel palju segadust selle ümber, mis nüüd edasi saab ja mida teha tuleb, olid Eesti Energia teenindajate telefonid helistajatest punased, sest info soovijate hulk muutus väga suureks, rääkis Eesti Energia Eesti turu juht Dajana Tiitsaar.
Tiitsaare sõnul algas kriis kui selline juba 2021. aasta detsembris, kui keskmine börsihind küündis 202€/MWh ehk kasvas 132% võrreldes sama aasta augustiga. Varasemad kuu keskmised hinnatasemed varieerusid 40-80€/MWh vahel. See oli ka aeg, mil tarbija, kes kasutas börsipaketti, avastas, et arvelt vaatasid vastu üsna suured numbrid, mistõttu hakkasid Tiitsaare sõnul tõusma ka kliendipöördumiste arvud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.