Autor: Merilin Merila • 14. veebruar 2023

Eesti Energia Eesti turu juht: meie töötajad pidid tippkuudel tegema mitu tuhat kliendikõnet päevas

Kui energiakriisis tekkis inimestel palju segadust selle ümber, mis nüüd edasi saab ja mida teha tuleb, olid Eesti Energia teenindajate telefonid helistajatest punased, sest info soovijate hulk muutus väga suureks, rääkis Eesti Energia Eesti turu juht Dajana Tiitsaar.

Tiitsaare sõnul algas kriis kui selline juba 2021. aasta detsembris, kui keskmine börsihind küündis 202€/MWh ehk kasvas 132% võrreldes sama aasta augustiga. Varasemad kuu keskmised hinnatasemed varieerusid 40-80€/MWh vahel. See oli ka aeg, mil tarbija, kes kasutas börsipaketti, avastas, et arvelt vaatasid vastu üsna suured numbrid, mistõttu hakkasid Tiitsaare sõnul tõusma ka kliendipöördumiste arvud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700