• 14.02.23, 09:43

Uuring: eestimaalased hindavad enim Hesburgerit

Socio Uuringukeskuse poolt läbi viidud uuringu põhjal on eestimaalaste seas kõige soositumaks kiirtoidukohaks Hesburger, mida külastab regulaarselt 21% elanikkonnast. Sellele järgnevad Circle K (20%) ja McDonald’s (16%); Burger Kingi ja KFC külastamine jääb 3-6% vahemikku.
Uuring: eestimaalased hindavad enim Hesburgerit
  • Foto: Aive Hiiepuu
Hesburgerit eelistavad tarbijad kolmel põhjusel: sobivad restoranide asukohad, taskukohased hinnad ja tellimuste lühikesed ooteajad. Kiireks nälja kustutamiseks pöördutakse ennekõike Hesburgeri või Circle K poole, samas kui sõpradega aja veetmiseks või perega väljas söömiseks tehakse valik Hesburgeri ja McDonald’si vahel. Hesburgeri eeliseks on siinkohal hea hinna ja kvaliteedi suhe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele