Äsja avaldatud rahvusvahelises jätkusuutlikkuse brändiuuringust Sustainable Brand Index selgub, et Eesti inimeste hinnangul on Rimi Kalevi järel üks kestlikumaid kaubamärke siinsel turul.

- Juba kolm aastat leiab Rimi lettidelt kestlikku kala
- Foto: Raul Mee
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juhi Katrin Batsi sõnul peaksid suurettevõtted kasutama oma positsiooni lisaks ärieesmärkide saavutamisele ka heade muutuste loomiseks meie ümber. “Rimi tõepoolest areneb iga aastaga ning püüdleme parema homse poole. Oleme veel kaugel ideaalsest, kuid mõttemustrite muutmine ongi pikaajaline töö. Meie soov on olla inspiratsiooniks nii oma töötajatele kui klientidele, sest mida rohkem me ise jätkusuutlikkusest räägime, seda enam teavad ka tarbijad küsida ja selle baasil oma ostuotsuseid teha,” rääkis Bats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.