Äsja avaldatud rahvusvahelises jätkusuutlikkuse brändiuuringust Sustainable Brand Index selgub, et Eesti inimeste hinnangul on Rimi Kalevi järel üks kestlikumaid kaubamärke siinsel turul.

- Juba kolm aastat leiab Rimi lettidelt kestlikku kala
- Foto: Raul Mee
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juhi Katrin Batsi sõnul peaksid suurettevõtted kasutama oma positsiooni lisaks ärieesmärkide saavutamisele ka heade muutuste loomiseks meie ümber. “Rimi tõepoolest areneb iga aastaga ning püüdleme parema homse poole. Oleme veel kaugel ideaalsest, kuid mõttemustrite muutmine ongi pikaajaline töö. Meie soov on olla inspiratsiooniks nii oma töötajatele kui klientidele, sest mida rohkem me ise jätkusuutlikkusest räägime, seda enam teavad ka tarbijad küsida ja selle baasil oma ostuotsuseid teha,” rääkis Bats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.