Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu kasvas 9,6%, kuid suur osa sellest kasvust tuli müügihindade kallinemisest. Samuti kasvatati Grupi kasumit.

- Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas nii müügitulu kui kasumit.
- Foto: LIIS TREIMANN
Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu oli 218,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 9,6% võrra. Grupi 2023. aasta esimese kvartali puhaskasumiks kujunes 0,6 miljonit eurot, mis võrreldes 2022. aasta esimese kvartaliga suurenes 43,2%. Maksueelne kasum oli 5,9 miljonit eurot ja see kasvas võrreldes aasta varasema tulemusega üks miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Seadused peavad käima kooskõlas kaasaegse ühiskonnaga ning neid peab suunama võttes arvesse tuleviku vaadet, selgus saatest „Lavajutud“.
Läinud aasta jääb meelde, kui pöördeliste muutuste ja kiirete otsuste aasta. Aasta märksõnaks kujunes lisaks veebruaris alanud Venemaa sõjalisele agressioonile Ukrainas ka energiakriis ning erakordselt kiire inflatsioon, rääkis Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.