• 27.04.23, 11:07

IKEA alustas koostööd Eesti disaineri Karl Korsariga, et tuua tähelepanu lähisuhtevägivalla probleemile

IKEA lansseerib peagi Eestis sotsiaalse algatuse „Märka vägivalda“, et tõsta inimeste teadlikkust lähisuhtevägivallast ja julgustada probleemist avalikult rääkima. Algatuse raames luuakse koostöös tunnustatud disaineri Karl Korsariga elustiilitoode, mis väljendab nii disaineri isikupärast stiil kui ka kutsub ülesse vägivalda märkama, mitte silmi kinni pigistama.
IKEA ning disainer Karl Korsar teevad koostööd lähisuhtevägivalla märkamiseks.
  • IKEA ning disainer Karl Korsar teevad koostööd lähisuhtevägivalla märkamiseks.
  • Foto: IKEA
„IKEA visioon on luua parem kodune igapäevaelu paljudele. Kodu on koht, kus puhata ja tunda end turvaliselt. Koht, kus nautida aega lähedastega ilma muremõtteid tundmata. Kodus peaks inimene end alati hästi tundma, sest just kodu on meie kindlus ja pelgupaik ülejäänud maailma eest. Kahjuks see ei ole aga paljude jaoks nii," ütles IKEA Eesti turu juht Marko Põder.

Seotud lood

Uudised
  • 23.01.23, 13:23
ESG ja jätkusuutlikkuse globaalsed trendid aastal 2023
Üha kasvav ebastabiilsus ühiskondades, majanduses ning selgemini tajutavad keskkonnaprobleemid on tõstnud ettevõtete vastutuse, rolli ja mõju juhtimise teemad aktuaalsemaks kui varem. On selge, et 2023. aastal on keskkonna-, juhtimis- ja sotsiaalsed küsimused ning nende mõjud strateegilisel ja äritegevust otseselt mõjutaval tasemel.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele