Autor: Kaubandus.ee • 18. mai 2023

Tallinna Kaubamaja Grupp võtab kasutusele uue visuaalse identiteedi – TKM GRUPP

Tallinna Kaubamaja Grupi visuaalne muutumine TKM Grupiks on kavandatava muutuse esimene etapp. Tulevikus on plaanis teha aktsionäride koosolekule ettepanek muuta TKM Grupiks ka ärinimi. Uue märgi kasutusele võtmise põhjuseks on luua suurem selgus aktsionäridele ja avalikkusele, sest TKM Grupp on aastate jooksul kasvanud üheks suurimaks Eesti ettevõtteks hõlmates endas mitut erinevat ärisuunda.
Tallinna Kaubamaja Grupp võtab kasutusele uue visuaalse identiteedi- TKM Grupp.
Foto: TKM Grupp

„Avalikkuses samastatakse Tallinna Kaubamaja Gruppi sageli vaid Kaubamajaga, kust ajalooliselt tõepoolest kõik alguse on saanud. Tegelikkuses on näiteks Grupi toidu- ja autokaubandus olnud meile juba aastaid väga oluliste mahtudega ärisuunad," ütles TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757