Kas pakendiaruande esitab maaletooja või edasimüüja? Millised pakendiliigid tuleb aruandesse lisada? Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann jagab selgitusi ja vastab 63 lugejaküsimusele, mis on seoses uue pakendiaruande esitamise kohustusega tekkinud.

- Millist pakendid deklareerida?
- Foto: Pixabay
Ettevõtte A (Eesti) müüb ettevõttele B (Eesti) 1000 alust toodangut. Pakend on seal alus, kile, vahepapid. Vahepapid võtame kliendilt tagasi ja kogume kokku. Kas need vahepapid peab arvutama turule lastud pakendi kohta. Alused, B kasutab neid oma toodangu pakkimiseks, 70% müüb ekspordiks, 30% Eesti turule. Kas A peab arvestama eesti turule lastud pakendihulgaks 1000, 300, 0 alust. Kas B peab arvutama 300 v 0 alust?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.