Reklaamipsühholoog ning Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia ja kunstide instituudi lektor Tiina Hiob ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil, et pakendi kujundus saab alguse brändist või tootest.
Tiina Hiob tõi välja, et pakend peab olema tootega üks tervik.
"Pakend on tema sees oleva tootega seotud. Üks täiendab teist. Toredad pakendid, millest täna räägitakse, annavad võimaluse pakendiga seda sõnumit väljendada," ütles Hiob.
Pakendid ei kao kuhugi ning suurem osa Eesti tootjatest jätab kasutamata võimalused pakendeid kui reklaamikanalit kasutada, ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil agentuuri Kontuur Leo Burnett juhatuse liige ja loovjuht Urmas Villmann.
Kas pakendiaruande esitab maaletooja või edasimüüja? Millised pakendiliigid tuleb aruandesse lisada? Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann jagab selgitusi ja vastab 63 lugejaküsimusele, mis on seoses uue pakendiaruande esitamise kohustusega tekkinud.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.