Autor: Heli Künnapas • 15. juuni 2023

Vähenenud sortiment ja odavkaupluste võidukäik ehk olukord Euroopa kaubanduses

Hinnatõusud ning tarbijakindluse langus on kaasa toonud sortimendi vähenemise ning odavkaupluste võidukäigu. Lisaks sellele selgus NielsenIQ uuringust veel mitmeid huvitavaid liikumisi.
Hinnatõusud on tarbijate käitumises kaasa toonud mitmeid muudatusi.
Foto: Julia-Maria Linna

NielsenIQ Balti riikide ja Kasahstani piirkonna juht Ilona Lepp tõi välja, et Balti riikides tunnistasid 97 protsenti uuringus osalenud inimestest, et tunnevad toiduhindade tõusu. Sel perioodil on tarbijate kindlustunne hoogsalt langenud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700