Kolm Eesti firmat näitasid neljapäeval Tallinnas, et restoranist tellitud toidu kiire kohaletoimetamine kliendini ei ole tulevikuvisioon, vaid vähemalt Eestis juba tänane reaalsus. Esitleti toiduveo automatiseeritud lahendust.
Katsetati, kas robotkullerit saab rakendada ka restoranitellimuste täitmiseks.
Foto: JOOSEP KAPSTA
Neljapäeval viidi Tallinnas, KFC Tondi restoranis läbi testpäev, kus Fudy äpi kaudu tellitud eined viis kohale Clevoni robotkuller. KFCs tellitud toit jõudis õnnelike klientideni kiiresti, mugavalt ja lihtsalt.
Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime värske DPD e‑kaubanduse uuringu najal tarbijate harjumustest ja ootustest ning vaatame e‑kaupleja poolelt Baltikumi ülesele e‑kaubandusele. Selleks oleme saatesse kutsunud DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Sportland International Groupi turundus- ja e‑kaubandusjuhi Henri Kruuseli.
Tänases saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" räägime kahe start‑up ettevõttega, kes aitavad e‑kaupmeestel enda tööd efektiivsemaks muuta. Selleks oleme saatesse kutsunud Askly asutaja ja tegevjuhi Sandra Roosna ja Sharewelli ühe kaasasutaja Sten Kreisberg.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.