• 16.06.23, 13:46

Esitleti toidukulleri tulevikulahendust

Kolm Eesti firmat näitasid neljapäeval Tallinnas, et restoranist tellitud toidu kiire kohaletoimetamine kliendini ei ole tulevikuvisioon, vaid vähemalt Eestis juba tänane reaalsus. Esitleti toiduveo automatiseeritud lahendust.
Katsetati, kas robotkullerit saab rakendada ka restoranitellimuste täitmiseks.
  • Katsetati, kas robotkullerit saab rakendada ka restoranitellimuste täitmiseks. Foto: JOOSEP KAPSTA
Neljapäeval viidi Tallinnas, KFC Tondi restoranis läbi testpäev, kus Fudy äpi kaudu tellitud eined viis kohale Clevoni robotkuller. KFCs tellitud toit jõudis õnnelike klientideni kiiresti, mugavalt ja lihtsalt.

Seotud lood

Saated
  • 13.06.23, 14:00
Eestlane on nõudlik e‑ostleja, kelle jaoks peab olema kõik lihtne
Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime värske DPD e‑kaubanduse uuringu najal tarbijate harjumustest ja ootustest ning vaatame e‑kaupleja poolelt Baltikumi ülesele e‑kaubandusele. Selleks oleme saatesse kutsunud DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Sportland International Groupi turundus- ja e‑kaubandusjuhi Henri Kruuseli.
Saated
  • 16.05.23, 14:01
E-poe müügi kasvatamine läbi Chati ja testimise
Tänases saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" räägime kahe start‑up ettevõttega, kes aitavad e‑kaupmeestel enda tööd efektiivsemaks muuta. Selleks oleme saatesse kutsunud Askly asutaja ja tegevjuhi Sandra Roosna ja Sharewelli ühe kaasasutaja Sten Kreisberg.
Uudised
  • 17.04.23, 09:12
Pakiautomaatide maht tegi esimeses kvartalis kõigi aegade rekordi
Pakiautomaatide pakimaht kasvas esimeses kvartalis koguni 14,4%, mis tähendab, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga saadeti üle 400 000 paki rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 16:16
Messil EuroCIS 2025 keskenduti tõhususe suurendamisele jaekaubanduses
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele